Викия

WoWWiki

Стрела с серебряным древком

5750статей на
этой вики
Добавить новую страницу
коммент.0 Поделиться
Любовная лихорадка - иконка.png

Тема этой статьи или раздела (секции) связана с Любовной лихорадкой, являющейся ежегодным событием и длящемся две недели. По завершении события данная информация, как правило, будет не актуальна до следующего года.

Inv ammo arrow 02.png2020
  • Стрела с серебряным древком
  • Уровень предмета 1Распыляется на:
    Не распыляется
  • Использование: Выстрелите в игрока, и его отыщет Кви К. Мелкошустр! (Сработает, только если у игрока сейчас нет спутника.)

Shooting a player character with a Silver Shafted Arrow creates a Peddlefeet winged, flying goblin companion for that player.

Источник Править

A stack of five Silver Shafted Arrows can be purchased for 5 Знак любви from a Lovely Merchant in any capital city during the Love is in the Air Seasonal event.

Use Править

Peddlefeet.png

Peddlefeet

Shooting a player character with a Silver Shafted Arrow creates a Peddlefeet companion for that player. Target the player and use an arrow. Any character can use these. Though you are "shooting" an "arrow", no bow nor crossbow weapon skill is involved. They they work like [snowballs] or [heavy leather balls].

The Peddlefeet companion is the same as the Peddlefeet companion summoned using the skill learned from the [Truesilver Shafted Arrow]. The skill to re-summon the Peddlefeet companion is not learned by this method - one companion per arrow.

An arrow is consumed on successful use.

  • Using this item out of line-of-sight or out of range fails, but does not consume an arrow.
  • Using this item on a player who has a currently summoned companion fails, and does not consume an arrow.

Achievements Править

To get [Shafted!] achievement you must successfully shoot 10 players with Silver Shafted Arrows.

Receiving Peddlefeet by by being shot by this item does not count toward the pet count achievements, since the skill to summon Peddlefeet is not learned.

Notes Править

Peddlefeet uses the same winged male goblin model as the Kwee Q. Peddlefeet NPC, but is roughly only half as tall; so he's not actually goblin sized. Peddlefeet hovers as do all flying companions. He looks like he would be capable of walking, but this companion never lands; the goblin animations for walking are not applied.

Silver Shafted Arrows can be used on targets of the opposing faction.

Using them on characters who can stealth reveals their location until they notice and turn off the companion buff. Keep this in mind for battlegrounds or dueling.

You can also use them while you are stealthed.

Внешние ссылки Править

Викия-сеть

Случайная вики