Викия

WoWWiki

Пригоршня любви

5750статей на
этой вики
Добавить новую страницу
коммент.0 Поделиться
Любовная лихорадка - иконка.png

Тема этой статьи или раздела (секции) связана с Любовной лихорадкой, являющейся ежегодным событием и длящемся две недели. По завершении события данная информация, как правило, будет не актуальна до следующего года. Это достижение используется в сборном достижении - Achievement worldevent valentine.png [Безумие любви].

Inv misc dust 04.png Нейтральная Пригоршня любви 10 Очки достижений
Найдите персонажей перечисленных классов и рас и бросьте Inv misc dust 04.png [горсть розовых лепестков] в каждого из них.
Критерий:
  • Гном-чернокнижник
  • Человек-рыцарь смерти
  • Орк-шаман
  • Отрекшийся-воин
  • Эльф крови-маг
  • Дворф-охотник
  • Орк-рыцарь смерти
  • Ночной эльф-жрец
  • Таурен-друид
  • Тролль-разбойник
  • Дреней-паладин

Местоположения Править

Во-первых необходимо приобрести Inv misc dust 04.png [розовые лепестки]. Although some players experienced difficulty with them, Blizzard has said that Bouquet of Red Roses, and Bouquet of Ebon Roses should both be working substitutes for the consumable rose petals.[1]

Bouquets drop in several high level dungeons during the event, while the handfuls of petals can be purchased from Lovely Merchants in exchange for Love Token.

Then, encounter characters of the appropriate race/class combinations, and show them with rose petals. Many players work on these kinds of achievements in battlegrounds such as Alterac Valley, although Dalaran, with its high population and mixed-faction nature is also a popular choice. There is also no level requirement, so traveling to starting areas can be helpful if you're having trouble finding a draenei paladin, for example. Using the built-in character search ability can help locate characters of the appropriate variety: /who draenei paladin for example.

Notes Править

During the 2009 Love is in the Air event, the Bouquet of Red Roses were removed from level 60 dungeons, but later patched back into the same dungeons that dropped Bouquet of Ebon Roses.

See also Править

Patch changesПравить

External links Править

ReferencesПравить

  1. Blizz.gifKisirani. Re: Bouquet of Red Roses. Проверено 18 февраля 2009.

Викия-сеть

Случайная вики